Conferinta Istoria Binecuvantarii 2017

Când? 31 Iulie – 4 August 2017
Cine? Beniamin Faragau
Unde? Valea Draganului

Am încheiat înscrierile la Conferința Istoria Binecuvântării 2017! 

Sunteți considerați înscriși dacă ați completat formularul de înscriere și ați primit email de confirmare din partea noastră!

Vă reamintim că plata întregii sume se va face până la data de 25 Iulie!
(chiar daca este vorba doar de taxa de participare)

Locurile în sala de conferință sunt limitate și în acest moment toate sunt ocupate. Așadar, vă rugăm:

– nu vă prezentați la conferință neînscriși (chiar dacă vă deplasați din apropiere, numai pentru participare)!

– dacă v-ați înscris deja, la oricare dintre variante (cu cazare și masă sau fără niciuna), vă rugăm să anunţaţi dacă întervine ceva ce vă împiedică să mai ajungeţi la conferinţă.

Iată câteva informaţii utile:

  1. Locație: Casa de vacanţă Rehoboth (Fundaţia Emanuel), Valea Drăganului.
  2. cu mașina personală:
  • de pe E60, după localitatea Ciucea (din direcţia Oradea), sau după localitatea Poieni (din direcţia Cluj), o luaţi spre Valea Drăganului (există indicator). După aprox. 6 km de la intersecţia cu E 60, urcaţi spre dreapta către centrul de conferinţe urmărind indicatorul „Casa de vacanţă Rehoboth”.
  1. cu trenul:
  • vă recomandăm stația Ciucea (acolo opresc trenurile Inter-Regio din direcția Cluj-Napoca / Oradea) sau halta Valea Drăganului (din direcția Cluj-Napoca / Oradea).

Dacă veniți cu trenul, vă rugăm să ne anunțați ora la care veți ajunge pentru a vă putea aștepta la gară!

  1. Înscriere / Cazare

Luni – 31 Iulie vă aşteptăm între orele 14.00-17.00 pentru înscriere şi cazare: instalarea în camere, materiale, ecusoane.

ATENȚIE: Prima sesiune a conferinței va începe la ora 17:00!

Prima masă care se va servi în cadrul conferinței, va fi cina de Luni – 31 Iulie!

  • Deoarece conferința va fi înregistrată de către Televiziunea Credo TV, este nevoie de o atentă organizare a atmosferei în sala de conferință, așa că am pregătit o sală cu transmisiune video live (cabana nr. 1, la parter), numită „Mama și Copilul”, pentru părinții (mămici/tătici) cu copii cu vârste între 0 – 3 ani. Vă rugăm să o folosiți!
  • Serviciul de babysitting este oferit pentru copiii cu vârste între 3 – 12 ani, pe perioada sesiunilor. Vă rugăm anunţaţi la recepţie sau la Anca Mariş dacă doriţi acest lucru.

III.  Programul conferinţei

îl puteţi descărca aici

  1. Filmarea sesiunilor

Deoarece sesiunile conferinței se filmează în vederea difuzării la televiziune, trebuie respectate următoarele reguli:

  • SĂ RESPECTAŢI ora de începere a sesiunilor!
  • Dacă totuşi aţi întârziat, NU INTRAŢI PE CULOARUL PRINCIPAL, ci pe cele laterale, ca să evitaţi trecerea prin fața camerelor de filmat!
  • Să ÎNCHIDEŢI TELEFOANELE înainte de intrarea în sală!
  • Să NU FACEŢI POZE CU BLIŢUL în timpul sesiunilor!
  • Să NU IEŞIŢI din sală ÎN TIMPUL SESIUNILOR, decât la pauză!
  • Cei care știţi că aveţi nevoie să iesiţi din sală din când în când (ex. mame sau tați cu copii mici, persoane care au de vorbit la telefon etc.), SĂ FOLOSIŢI SALA DE CONFERINŢĂ „Mama și Copilul” (VILA nr. 1 – PARTER)

Pentru orice problemă sau informaţie, vă rugăm să ne contactaţi: 0751 172942 – Anca Mariş

http://www.ib-ro.org/evenimente/-3